ld.so

Hlias Saxpazidis hlias at pandora.teimes.gr
Wed Feb 3 13:01:37 EET 1999

On Wed, 3 Feb 1999, Christos Ricudis wrote:

>  L> r412:/usr/local/netscape > ldd netscape
>  L> netscape: Couldn't open /usr/libexec/ld.so.
>  L> netscape: exit status 1
>
>  L> Mipos 0a mporouse kapoios na mou pei ti douleia kanei to ld.so???
>
> Mallon krybetai kapoy gia na mh bre8ei sth mesh toy kabga katsaloulis-bcostas-
> crambis

   Para , ma para  poli empeiristatomeni apoci... An kai i erotisi mou den
utan pou pige to ld.so, alla me ti douleies sxetizetai... (kanei kafe ? ,
fernei pitses sto spiti ? , kribetai apo to netscape kai ta alla
programmata giati tou aresei to kriftouli ?  Ti apo ola auta kanei ....??
).

regards

--
Hlias Saxpazidis