GRkbd sources

Mark Papadakis markp at pathfinder.gr
Mon Feb 1 19:39:24 EET 1999

Hi Ric :)

Lathos, plirwthikame.. kai peirame ena poso pu kalytera na min to pw ( plirwthikame an kai olh th doulia o Yannis tin ekane, life ain't always fair .. ) :)
Na sto pw kai to allo? twra mathainei c++. Tu elega gia c++ kai etrexe kai twra kathetai kai diavazei, na deis pu tha kanei install kai ti vc++ se ligo na ftiaxnei programmata sta windows ;-)

Mark

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr