Wordperfect 8

Alexander Deliyannis adeliyan at email.com
Mon Feb 1 10:24:33 EET 1999

At 05:07 ðì 1/2/1999 +0000, you wrote:
>Gia,
>	ekava download to Wordperfect 8 gia Linux. Kat'arxas va sas pw oti :
>* To installation tou htav polu aplo kai epituxes xwris pola-pola. Eva
>.tgz arxeio gia aposumpiesh kai meta eva install programmataki pou
>8umizei windoze install.(to .tgz evalaktika erxete kai kommevo se polla
>mikrotera)

Mia paratirisi edw: gia kapoio mystiriwdi logo to installation pou
prokyptei apo ta mikrotera .tgz den einai to idio. To megalo paketo sou
dinei ti dynatotita xrisis gia kapoio diastima, meta apo to opoio
xreiazesai na pareis enan kwdiko gia na leitourgisei (o opoios dinetai
dwrean, aplws afineis ta  stoixeia sou).

Antitheta, to install twn temaxismenwn arxeiwn sou zita eks arxis enan
kwdiko "pou tha vreis sto kouti tou Wordperfect". O en logw kwdikos oudemia
sxesi exei me afton pou i Corel sou dinei dwrean (o opoios aporriptetai).
?!?!?!

Den nomizw oti yparxei kapoios dolos stin ypothesi, mallon kapoio lathos ek
merous tis Corel. En pasei periptwsei, gia na min bleksete, sas synistw na
katevasete eks arxis to megalo .tgz.

xxx
alx

Alexander Deliyannis