xarakthras

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Fri Dec 31 10:30:40 EET 1999

Hello all!

paidia exw ena polty sobaro problhma. Oti kai na kanw, de moy bgainei o
xarakthras  . Pataw to koumpi me to  epanw alla to  den emfanizetai. dokimasa
na allaksw ola ta configuration files poy mporei na eixan sxesh me to xarakthra
alla kai pali den eixa apotelesma, o xarakthras  den emfanizetai pote. opws
katalabainete, einai adynaton na kanw sobarh douleia xwris to  mia kai to
xrhsimopoieitai para poly syxna. Mhpws mporei kapoios na moy pei ti na kanw gia
na blepw to  ?

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html