ISDN (asxeto me linux)

Dimitrios Stergiou dste at intranet.gr
Wed Dec 29 15:45:59 EET 1999

On Wed, 29 Dec 1999, DJ Art wrote:

> Michalis Kabrianis wrote:

> (Γαμώτο, όλοι βάζετε ISDN :-)))) ε, εγώ τώρα τι να κάνω ????? Αν και εδώ
> που τα λέμε εκεί στην Πάτρα κατεβάζω από 6 kb/s και κάτω, οπότε δεν θα
> πρέπει να ζηλεύω και πολλά. Τι 6 τί 7 :) )

To mono pou sou sinisto ego na prose3eis, einia na MIN einia
energopoihmeno to Multilink PPP sto netmod sou, allios 8a exeis poli
disarestes ekpli3eis. E3igo:

Merika apo ta prota (?) netmod , eixan apo default energopoihmeno to
Multlink PPP. Apotelesma, molis esy anebazeis to bw pano apo ena
threshold, to netmod automata (apo thn 2h grammi) barage kliseis ston
provider. Epeidh fisika, kaneis den eixe Multink account, o provider meta
thn klisi, ton ekline automata. Apotelesma: merikes ekatontades kliseis to
lepto, me analogi au3isi tou logariasmou!!!!!

Ciao, have fun me to neo sou to!

-- hermes
Y2K is over, let's talk about 19-Jan-2038 , 03:14:07

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html