Ethernet kalvdia (asxeto me linux)

George Fourlanos fou at infomap.gr
Wed Dec 29 13:00:55 EET 1999

Kali mera kai xronia polla.

Blepontas to thema ISDN (asxeto  me linux) pira to tharos na kano kai egv
mia ervtisi

Antimetvpizo to ejeis problima exv agorasei ena intel switch (8 port) 10/100
mi diaxeirisimo
i megalyteri apostasi pou exv einai 40 m exv agorasei kai utp kalvdio cat 5
40m kai envsa
ena pc me mia intel pro 10/100 pano sto switch (me RJ-45) to apotelesma
itane na anabosbini
ena portokali lampaki sto switch (otan paizei sta 100 i porta anabi ena
portokali lampaki),
kai na min anabei katholou to lampaki tis ethernet
syndeo allo pc me 10Mb ethernet pano sto switch kai mou deixnei oti paizei
kanonika , me to idio kalvdio
(den prolaba na kano kapoia tests gia na do poso argo itane alla edeixne na
douleuei to diktio, me ping)
syndeo tvra to pc me tin 10/100 Mb ethernet pano se ena hub (3com)  8port
sta 10Mb kai edeixne pali
na douleuei kanonika, entvmetajy exv dokimasi kai diaforetiko kalvdio , pali
utp cat 5 gyro sta 40 metra kai afto.

Ti akribvs kano lathos ?, xreiazomai allo kalvdio ? to utp cat 5 den paizei
sta 100 Mb pano apo 10 metra ?
ftaei to switch ??

Eyxaristo ek tvn protervn

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr