ellinika se redhat 6.1 (please...help)

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Dec 28 20:58:03 EET 1999

On 28-Dec-99 Constantinos Englesos wrote:
>     exo koitaksei O L A (milama ta PANTA) pou exoun sxesi me ellinika se
> linux (arthra sto magaz, howtos etc) kai ta exo akolouthisei kata gramma
> kai dio kai treis fores. exo katevasei to greek-console, to xfntgr kai
> to grkbd kai ta exo egkatastisei simfona me tis odigies pou vrika sta
> howtos kai sto magaz. omos me kamia panagia den mporo na do oute na
> grapso ellinika oxi mono sto netscape alla genika pantou. ipopsin oti

Ta howto gia ti 6.1 theloun update an einai na ta akolouthei kaneis kata gramma.
An einai na ta katalabeis ti kanoun kai pws to kanoun tha mporeis (sxedon
pantou) na ta tropopoiiseis. Merika hints :
Prwta apo ola ta fonts ta rixneis apo to idio to CD tou rh61. Meta edw trexei
font server, den bazeis ta font paths sto XF86Setup alla sto config file
tou xfs .
Den kserw gia ta alla pliktrologia, alla me KDE douleuei mia xara me tin prwti.
Ta fonts gia consola theloun psilotropooiseis.
Kane ena  kopo na psakseis mexri kana mina pisw sta archives, tha breis mpolika
pragmata.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html