linux.com Vs. linux.gr : -)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Dec 27 23:31:19 EET 1999

Mark Papadakis wrote:

>gia tus polus. Kai gia auton pu leei sti lista oti tha katsei an >ftiaksei to linux.gr, an einai na to kanei opws to site pu exei sto >signature tu tote kalitera na to afisei opws einai

Βέβαια, θα μπορούσες τουλάχιστον να πείς τί σε "ενοχλεί" (εντός
εισαγωγικών, γιατί δεν κατάλαβα αν σε ενοχλεί κάτι) από τη σελίδα μου,
που δεν θα ήθελες να δείς στο linux.gr: Τα κείμενα ή τα χρώματα ??
(γιατί δεν έχω και τίποτα άλλο εκεί, εκτός βέβαια, από κάτι κείμενα για
τον εαυτό μου: αν εννοείς αυτά τα κείμενα, νομίζω πως δεν χρειάζεται να
απαντήσω .... είναι αυτονόητο πως το linux.gr δεν είναι personal-site).

Αν τώρα εννοείς τα κείμενα, σε διαβεβαιώ πως αν δεν το κάνω εγώ, θα το
κάνει κάποιος άλλος: να ανεβάσει σε κάποιο επίσημο μέρος το LGU FAQ.
Αν εννοείς το guide, δεν ξέρω, απλά θεωρώ κάποια πράγματα αυτονόητα
(έτσι μου έχουν πεί και άλλοι, άλλωστε) (ελπίζω να μην πιαστούμε στα
flames :)

Τώρα αν εννοείς τα χρώματα ή τα frames (το μόνο που έμεινε είναι τα
ελληνικά, όπου θα σκεφτώ κάτι πιο έξυπνο, και το Internet -αυτό το
αφήνω-), τότε μην ανησυχείς :-) .... Είναι προσωπική σφραγίδα
(μαύρο-πορτοκαλί-Silver) και δεν ξεκίνησε από τo Linux Site, αλλά από
..... τους Antiloop (άντε τώρα να εξηγώ, αλλά πάντως δεν έχει σχέση με
το Linux).

>( i tapeinh mu gnwmh kai pali, opws einai einai tha einai mallon >kalitero apo to an miazei me auto pu exeis san personal site ).

Τώρα εδώ μπερδεύτηκα, δεν κατάλαβα τί εννοείς :-( Έχεις και εκείνο το
διπλό "είναι" και .... δεν ξέρω αν "έφαγες" κάτι ή έβαλες κάτι παραπάνω
.... :-))

> Signwmh an ethiksa kanena apo to lista alla aplws inai i gnwmh mu.

Συγχωρεμένος :)

> Take care kai Xronia Polla

You, too ....

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html