linux.com Vs. linux.gr : -)

N.P. sten38 at yahoo.com
Mon Dec 27 01:26:25 EET 1999

>To idio kanoume me tous anthrwpous. An kai oi perissoteroi pistevoume pws
>ayto pou metra einai i eswteriki kalliergia, i ekswteriki emfanisi einai i
>prwti mas gnwrimia me ton allo kai mas epirreazei, syneidita i asyneida.
>
>Ektos toutou, mporei kaneis eykola na paratirisei pws oi selides me wraio
>layout travoun perissotero ti prosoxi tou kosmou kai kanoun to xristi na
>thelei na tis ksanaepiskeftei.
    Auto ginetai apo tous analogous an8ropous.Se kamia periptosh de me
endiaferei h emfanish, an to site den kanei th douleia tou (ektos an to
site einai to www.microsoft.com opote einai logiko na mhn exei
periexomeno), poio to nohma tou site ? Ena site prepei na exei auta pou
isxurizetai kai na mporei na ta brei kaneis eukola (na exei as poume search
engine) Ola ta alla einai proairetikes trixes.
    N.P.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html