Σεμινάρια και Πιστοποιήσεις για Linux [ερωτήσεις]

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Dec 26 23:29:25 EET 1999

"Ioannis G. Kyriazopoulos" wrote:

> to linux apo mono tou einai mia idea pou gia na to ma8ei kapoios de 8a prepei na
>
> plhrwsei kat eme .... tous filous tou --- xrhstrs kai autoi tou >linux.....

1ον. Η αμοιβή αναφερόταν στον εισηγητή, φυσικά ....
2ον. Μα και φυσικά οι "μαθητευόμενοι", αυτοί που θα πάρουν μέρος στα
σεμινάρια, θα καταβάλουν ένα συμβολικό ποσό (αν δεν το κάνουν, πιστεύω
πως δεν έχει νόημα). Τουλάχιστον, σε αυτήν την προοπτική έχει συζητηθεί
στο hellug.

Δεν είπα να δίνει ο ενδιαφερόμενος καμιά 150.000 δρχ, αλλά ένα ποσό,
μέρος του οποίου θα διατείθεται για τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει ο
εισηγητής, μέρος για τον κόπο που θα κάνει ο εισηγητής και για τον χρόνο
που θα διαθέσει και μέρος για το ταμείο του Hellug (άλλωστε υπό την
αιγίδα του θα γίνονται τα σεμινάρια). Εγώ έτσι όπως το βλέπω δεν γίνεται
αλλιώς .... Αν δεν υπάρχει κάποιο συμβολικό ποσό, τότε θα μπορούν να
εισέρχονται ελεύθερα ενδιαφερόμενοι, οπότε τα σεμινάρια δεν θα έχουν
ισχύ ...

> a) 8a prepei prwta h hellug na autoekpedeutei ek twn eso kai meta na ginoun an ginoun
> seminaria gia ton poli kosmo

[snip...]

Δεκτή η πρόταση αυτή, άλλωστε ακούγεται λογική ... Επιπλέον, είναι δεκτή
γιατί είναι και η .... μόνη πρόταση :-))

> tous simetexontes 8a tous epibarinoun mono ta leitougrika eksoda..... xartia...
> seimiwseis ktl .....

Νομίζω και ... αυτά που ανέφερα παραπάνω ...

> einai kai auti mia pi8ani ekdoxi kai gia to linux...... ????

Άκρως πιθανότατη ... :-))

>h ajioprepia ...enos an8ropou sta matia tvn allvn spania metriete
>me ta lefta.....
>oxi vevea pws de 8a prepei na iparjoun kai auta... gia na
>ejipiretisoun omos to
>pneyma kai tis idees... :-)

Ακριβώς, αυτό εννοώ και εγώ ... δεν προσπαθούμε να βγάλουμε "λεφτά",
αλλά να εξυπηρετήσουμε έναν στόχο ....

Και για μιά ακόμα φορά ..... Χρόνια πολλά, καλές γιορτές :)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html