Σεμινάρια και Πιστοποιήσεις για Linux [ερωτήσεις]

Ioannis G. Kyriazopoulos kyr-john at geocities.com
Sun Dec 26 23:03:03 EET 1999

DJ Art..... pisteuw gia auto akrivos to logo dimiourgises tin poli kali selida sto

oxi gia na exeis oikonimiki antamoibi..... alla epidi se ikanopoiei... prosvpika :-)

h ajioprepia ...enos an8ropou sta matia tvn allvn spania metriete me ta lefta.....

oxi vevea pws de 8a prepei na iparjoun kai auta... gia na ejipiretisoun omos to

pneyma kai tis idees... :-)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html