Σεμινάρια και Πιστοποιήσεις για Linux [ερωτήσεις]

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Dec 23 23:03:34 EET 1999

> Botonakis Eftychios wrote:
>
> Γεια σας,
>     Γνωρίζεi μήπως κάποιος εταιρείες - οργανισμούς με έδρα στην ελλάδα
> που παρέχουν κύκλους εκπαιδευτικών σεμιναρίων με θέμα διαχείριση Linux
> συστημάτων (εισαγωγικό και μέσο επίπεδο)?

Προ ημερών, υπήρχε ένα θέμα για σεμινάρια Solaris ....

Εγώ, βέβαια, για άλλο πράγμα γράφω (μην μου πείτε για το "κοίτα στα
archives")

>     Σημειώνω οτι το επίπεδο γνώσεων μου πάνω στο linux-Unix είναι,
> μάλλον, κάπου κοντά στο "Advanced User", ότι με ενδιαφέρει κύρια το

Για πές τη γνώμη σου:

Υποθέτω:
Είσαι advanced user, αλλά και "αφεντικό" σε μια εταιρεία. Σε ενδιαφέρει
να προσλάβεις άτομο που να βρίσκεται γύρω στο Intermediate έως Advanced
επίπεδο γνώσεων γύρω από το Linux. Ερχόμουν "εγώ" για τη θέση και ως
απόδειξη σου έδειχνα ότι έχω παρακολουθήσει τα σεμινάρια που διοργάνωσε
το hellug (αν διοργάνωνε, λέμε τώρα). Θα το αναγνώριζες ??

Θέτω την ίδια ερώτηση, με τη διαφορά του ότι δεν είσαι advanced user.

(Αν θές απαντάς στη hellug-list, αν δεν βολεύει, εδώ ...)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html