Lonf file names & too big kernel

Giorgos Keramidas charon at hades.hell.gr
Wed Dec 22 18:02:28 EET 1999

On Tue, Dec 21, 1999 at 03:42:38AM +0200, George Fragos wrote:

| "Fotiou, Marios" wrote:
| >
| > ti ennoeis den blepei long filenames? elpizw na symbainei mono sto DOS
| > partition ... giati an ayto symbainei sto Linux partition tote kati den paei
| > ka0olou kala...
| >
| > Gia ton kernel shmainei oti einai toso megalos pou den xwraei sth base
| > memory, prpei na deis ti exeis enswmatwsei kai na kaneis tropopoihseis wste
| > kapoia stoixeia poou ta enswmatwneis na fortwnontai san modules... des to
| > kernel-HOWTO gia perissoteres leptomereies
|
|  Efxaristo gia tis apantiseis sou, Marie!
|  Nai: To linux mou den diavazei ta long file names pou vriskonte sto DOS
| partition... Alla, palaiotera, thimame oti diavaza long file names s'
| afta ta partitions!  Diladi, prin kapoio diastima pou evala gia proti
| fora Linux, afto diavaze ta long file names twn non-Linux partitions!
| Eimai *sigouros* oti iparxei lisi...

Ypopteuomai oti den exeis bale vfat support sto kernel sou, oute san
module oute mesa sto idio to kernel.  Dokimase na baleis vfat support
ektos apo msdos support sta filesystems tou kernel sou.

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
"What we have to learn to do, we learn by doing." [Aristotle]
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html