:) news

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Dec 22 11:18:25 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 21 Dec 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
:) news":

 >> (ψηφιακο δυφιοσυρμο!)

 L> ;-))   Φαντάζομαι, εννοούσες δηφιοσυρμό και απλά σου ξέφυγε το υ
 L> :-))

Oxi, ka8olou. Symfwna me to ram h ellhnikh apodosh toy orou "bit" einai "dyfio"
("DYadiko pshFIO").

 >> Λαθος. Απλως σου αφαιρουν το codec, κανουν το καταλληλο
 >> interfacing, και σου δινουν τα 64 kbit

 L> Κλασσικη "τσατσιά" του OTE. Το θέμα είναι: τί κάνει κανείς όταν
 L> δεν

Ma DEN einai tsatsia toy OTE, fysikoi nomoi einai. Efoson oi thlefvnikws
grammes einai ftiagmenes gia metafora fwnhs, h opoia brisketai kyriws sto fasma
twn 20Hz-4Khz, kai efoson 8eloume na pshfiopoihsoume ayto to shma xwris
apwleies, PREPEI ka8e kanali na katalambanei 64kbit.

Sthn pragmatikothta bebaia einai ligo pio periploka ta pragmata, giati
xrhrimopoieitai Adaptive PCM kai metablhto bhma kbantismou, me stoxo thn akoma
megalyterh sympiesh dedomenwn pshfiopoihmenhs FWNHS. Oi thlefvnikes grammes den
einai sxediasmenes gia na bazeis modems epanw, ta modems einai sxediasmena gia
na doyleyoyn me th dedomenh kataskeyh twn thlefwnikwn grammwn.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html