3-Button-Mouse

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Dec 21 19:16:55 EET 1999

On Mon, Dec 20, 1999 at 04:51:46PM +0200, DJ Art wrote:

> Λοιπόν, να τα πάρουμε από την αρχή ...
>
> Είμαι στο Linux, βγάζω το Mouse, πατάω κρατημένο το αριστερό κουμπί και
> το ξανασυνδέω (σειριακή). ** (ακολουθούν 2 εκδοχές):
>
> 1) Ανοίγω το XF86Setup και διαλέγω protocol MouseSystems (ενώ πρίν, είχα
> microsoft). Τίποτα δεν γίνεται, και μάλιστα, όταν το μετακινώ,
> πατιούνται τα κουμπιά (το βλέπω σε εκείνο το σαν "test" που δοκιμάζεις
> αν δουλεύουν τα κουμπιά).
>
> 2) Ανοίγω κατ' ευθείαν τα X (έχοντας από πρίν διαλέξει το MouseSystems).
> Πάλι τίποτα, και μάλιστα πατιούνται όλα τα κουμπιά μαζί (όταν το
> μετακινώ, βγαίνουν όόόλααα τα menu).

> [...]

  Το PC mode το πιο πιθανό είναι ότι είναι το MouseSystems, αλλά βέβαια δεν
είμαι και σίγουρος (δες και το κεφ. 4 στο HOWTO - γι' αυτό λέω ότι δεν το
διάβασες προσεκτικά). Επίσης, αν δεν έχει και πάρα πολλά χρόνια που το
πήρες, μπορεί να υποστηρίζεται το τρίτο κουμπί από πρωτόκολλα συγγενικά του
Microsoft. Επίσης δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις κάποια επιλογή όπως το
ClearDTR (επίσης αναφέρεται στο HOWTO).

  Επίσης, πειραματίσου και με τον gpm. Ο gpm υποστηρίζει γενικά περισσότερα
πρωτόκολλα από τα X, οπότε είναι πιθανό να δει το μεσαίο κουμπί του
ποντικιού σου. Σε αυτήν την περίπτωση, τον βάζεις να αναμεταδίδει την κίνηση
του ποντικιού και στα X διαλέγεις το /dev/gpmdata (δες τη σχετική βοήθεια).

  Καλή τύχη...

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html