:) news

Fotiou, Marios Marios.Fotiou at gbr.xerox.com
Tue Dec 21 10:34:05 EET 1999

Κε Ρικούδη

Πιστεύω ότι το παρακάνετε μπαίνοντας σε λεπτομέρειες που δεν ειναι
απαραίτητες για να δικαιολογήσετε τη θέση σας... υπάρχουν πολλές
παρεξηγήσεις στο θέμα του ΟΤΕ και στο τι σημαίνουν όροι όπως ISDN, ψηφιακή
γραμμή, baudrate, bitrate, ακόμη και modem. Oι περισσοτεροι users δεν
γνωρίζουν οτι το modem είναι αναλογικός τρόπος σύνδεσης δυο υπολογιστων.

>Πιστεύω dj art αν σε ενδιαφέρει πραγματικά το θέμα αυτο ξεκίνα να
μελετήσεις πρώτα θεωρία σημάτων και συστημάτων(μαθηματικα φιλε!) και μετά
άρπαξε τη βίβλο των δικτύων "Computer Networks" by Tannenbaum.

Οι τηλεπικοινωνίες είναι μια ολόκληρη επιστήμη και νομίζω οτι είναι
αντιδεοντολογικό να συζητάμε σε τέτοιο επίπεδο.

Ευχαριστω
Μάριος Φωτίου
Information Systems Engineer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr