:) news

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Dec 20 23:43:56 EET 1999

Christos Ricudis wrote:

Thanks, αυτά ήθελα να ακούσω !! (Κάτι τέτοιο υποψιαζόμουν-φανταζόμουν :)

> (ψηφιακο δυφιοσυρμο!)

;-))   Φαντάζομαι, εννοούσες δηφιοσυρμό και απλά σου ξέφυγε το υ :-))

> Λαθος. Απλως σου αφαιρουν το codec, κανουν το καταλληλο interfacing, και σου
> δινουν τα 64 kbit

Κλασσική "τσατσιά" του OTE. Το θέμα είναι: τί κάνει κανείς όταν δεν
μπορεί να συνδεθεί πάνω από 31200 bps ?? Και μάλιστα όταν η γραμμή
βρίσκεται στο *σταθερό* σπίτι, που δεν αλλάζει από χρόνο σε χρόνο ...
και το σπάσιμο να συνδέεται στα 48 kbps από ενοικιαζόμενο σπίτι στην
Πάτρα .... Τί μπορεί να φταίει ??? (προσπαθώ να πιέσω τον εαυτό μου να
πιστέψει πως δεν φταίει το κέντρο, αλλά δεν το καταφέρνω.... και δεν
ξέρω που να ξεσπάσω ...)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html