linux.com Vs. linux.gr : -)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Dec 20 23:07:05 EET 1999

KBG wrote:

Τώρα, δεν ξέρω αν έχει νόημα που γράφω, αλλά τέλος πάντων ...

> Entaksi eimai apo toys pio arxarioys (se themata Linux) se ayti tin
> lista, kai ksero oti tha me parete me tis petres, alla parakalo na me
> akoysete...

Πάντως, από όλο το mail σου, πηγάζει το "μήνυμα" ότι σίγουρα θα σε
"μαλώσουμε". Γιατί ?? Είμαστε Δράκουλες (R) ?? Πίνουμε αίμα ??

> Kata tin periigisi moy sto web, apo periergia kai mono piga sto
> linux.com. Katarxas entyposiastika.... (ante :-)
> Omorfi sxediasi, omorfi sxediasi kai na min to ksexaso, omorfi sxediasi.

Το λές μόνος σου παρακάτω, αλλά θα το επισημάνω: μιά σελίδα
χαρακτηρίζεται "καλή" ανάλογα με το περιεχόμενό της και όχι την εμφανισή
της. Τώρα, αν έχει καλό περιεχόμενο, αλλά και όμορφη εμφάνιση, τότε,
ακόμα καλύτερα...

> To kyriotero omos itan to plithos ton thematon kai ton links poy exei.
> Opoios mpei gia proti fora se ayto to site sigoyra tha entyposiastei.
> Dystixos omos den tha entyposiastei toso, an mpei gia proti fora, sto
> linux.gr.
> PAROLO POY O/I KATASKEYASTES TOY, EXOYN KANEI KALI DOYLIA, DEN EINAI
> ARKETI (KATA TIN FTOXI MOY GNOMI)

Ε, μην φωνάζεις, δεν είμαι κουφός ....
Δεν θα χαρακτηρίσω το linux.com γιατί δεν είναι του θέματός μας.

Κάτσε, όμως, να σου εξηγήσω μερικά πράγματα:

To linux.gr μέχρι τώρα (και στη συνέχεια) έχει το στόχο να παρουσιάζει
Links: προς άλλους ελληνικούς τόπους (personal pages), προς LUGs, προς
Documentation, προς βιβλία κλπ....

Μέχρι τώρα έχει εξυπηρετήσει αυτούς τους στόχους, ΤΕΛΕΙΑ.

Άλλος του στόχος είναι να μην "αντικαταστήσει" και αναλάβει δουλειές,
για τις οποίες υπάρχουν άλλα sites. Π.χ. ΠΟΤΕ μα ποτέ δεν θα δείς news
ξένα στο linux.gr: θές news ?? πήγαινε στο slashdot.

Επίσης, έχει και ftp, που συντηρείται συνέχεια, αποτελεί mirror και
εξυπηρετεί και αυτό ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το σκοπό του.

Υπάρχουν άπειρα sites για το linux στον κόσμο. Το linux.gr πάντα θα
προσπαθεί να μην κάνει κάτι ίδιο με άλλο site. Ακόμα και αν αυτό απαιτεί
να μένει ανενεργό ._

Τώρα, όσο για το θέμα του design, πρέπει να απασχολούνται πάρα πολλά
άτομα (πράγμα που δεν έγινε) και μάλιστα να απασχολούνται γραφίστες για
να σχεδιάζουν τα logo's. Αυτά τα πράγματα απαιτούν μεγάλη συμμετοχή,
πολλά άτομα, πολλές ώρες δουλειάς κλπ...
  Οπότε (και επειδή το έθιξες), έχεις χρόνο ελεύθερο ?? Μπορείς να
σχεδιάσεις logos ?? Γνωρίζεις κάποιον που θα μπορούσε να το κάνει ??

> ** ME TA GRAFOMENA MOY DEN SKOPEYO NA THIKSO TOYS KATASKEYASTES TOY
> LINUX.GR, ALLA MONO NA TOYS YPENTHIMISO OTI XREIAZOMASTE NA DEIKSOYME
> OTI OXI MONO OI AMERIKANOY KSEROYN NA FTIAXNOYN ORAIA SITES.

Ααααα, φωνάζεις πολύ.
Διακρίνω μια τάση εθνικισμού και μίσους απένταντι στους Αμερικάνους ??
Αν ναι, γιατί ?? Τί έκαναν οι άνθρωποι ??

(Πάντως, things are about to change ...  προσεχώς ...)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html