Sun to offer Red Hat Linux

Fotiou, Marios Marios.Fotiou at gbr.xerox.com
Mon Dec 20 17:52:46 EET 1999

Symfwno me thn parathrhsh sou, dystyxws omws einai mono ena komati sto opoio
na mhn eixa dikio, kai einai sto stadio tou implimentation... milame gia ena
world wide diktyo to opoio ekteinet se olo to kosmo, opou yparxei xerox ltd
yparxei kai ena mhxanaki pou einai syndedemoeno sto intranet, enas isp
mporei eykola na alaksei ta windows NT se linux gia na douleyei to web
server, anti0eta edw enas web server perpei na exei 1 ekatomyrio diolemena
certifications gian na mporesei na anebei sto intranet... gia to internet mh
to psaxneis kalytera... o polemos ton OS einai se corporate epipedo, ekei to
linux exei ena poly mikro market share gia thn wra. Se user epipedo den exei
kamia shmasia... edw ama xrhsimopoihsw mia ekdwsh tou winzip pou den exw
kanei register (fresko download) mporei kai na apoly0w ... Giati symbainei
ayto? Apla... kosmos kerdizei lefta apo to licensing, support kai
maintenance lefta pio polla apo osa kerdizei me thn polhsh enos paketou
software... ara an to Linux den epeidhksh oti mporei pragmatika ektos apo
ena aristo leitourgiko na prosferei kai aristes yphresies yposthrikshs (exei
hdh arxhsei kai ta paei poly kala) kai den sta0eropoih0ei san proion pros
emporikh ekmetaleysh den prokeite pote na sta0ei dipla sta proionta ths
microsoft se corporate epiepedo panta...

Marios Fotiou
Information Systems Engineer

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html