Archives organization (was: set-uid)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Dec 20 13:50:23 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 20 Dec 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "Re: Archives
organization (was: set-uid)":

 L> Δεν τα αφηνει να εκτελεστούν καθόλου η δεν τα αφηνει να
 L> εκτελεστούν ως suid (και τρέχουν κανονικά) ???

To deytero.

 L> Δηλαδη τί ?? Αν τα άφηνε, και έφτιαχνα ένα script (με suid) και
 L> είχε γραμμένο μέσα του το "bash" θα έδινε root permissions ??

Nai. Ayto apo mono toy den einai epikindyno, alla se syndiasmo me diafora shell
features (IFS ktl ktl) ginetai idiaiterws dyskolo na ftiakseis secure setuid
shell scripts. An 8eleis ONTWS na to kaneis, mporeis panta na ftiakseis enan
setuid wrapper se C poy kanei aplws system()

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html