:) news

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Sun Dec 19 16:37:42 EET 1999

In article <385BFCF1.79BC8160 at mailbox.gr>,
	root <tzileon at mailbox.gr> writes:

> Γεια σας και ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
>
> Μήπως μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να βρω αυτούς τους οδηγούς για το
> winmodem του φορητού; Εχω το Compaq presario 1260 και περιμένω πως-και-πως να
> βρω οδηγούς για το modem του.
>
> Ευχαριστώ

Πρώτα απ'όλα:

1) Oι drivers είναι μόνο για Lucent winmodem
2) Yποστηρίζονται μόνο το PCI
3) Είναι binary module του kernel. Aν δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει
αυτό, σημαίνει ότι έχουν γίνει compile *ιδίως* και *μόνο* για μία version
kernel, κι αν είσαι πραγματικά τυχερός και το πρόγραμμα είναι καλογραμένο
και απλό - που αμφιβάλλω - θα τρέχει και σε άλλη έκδοση.
4) Είναι alpha-alpha, άρα πολύ πιθανόν να σου κολλάει για παράδειγμα το
μηχάνημα.

Γενικά για αυτό το θέμα μπορείς να κοιτάξεις στο www.linmodems.org
Θα σου πρότεινα να γραφτείς και στη mailing list, μια που το θέμα φαίνεται
να σε ενδιαφέρει άμεσα.

Αν δεν βρεις Link, πολύ πιθανόν να το κατέβασαν, λόγω προβλημάτων. Πάντως
κουτσά στραβά (τουλάχιστον η Lucent) κάτι φαίνεται να νοιάζεται, όχι από
hardware ventors. Κάτι είναι και αυτό.

 --
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html