3-Button-Mouse

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Dec 19 03:49:20 EET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 11:44:02PM +0200, DJ Art wrote:

> Αυτό, μέχρι πότε πρέπει να το έχω κρατημένο ?? Απλά να ανοίξει ο Η/Υ ή
> να φορτώσω και το Linux ???

  Όσο να ανοίξει ο υπολογιστής και να πάρει ρεύμα το ποντίκι.

> Εγώ το έκανα αλλιώς: Έβγαζα το mouse από τη σειριακή και το ξανάβαζα
> (φυσικά με κρατημένο το κουμπί). Λέει στο how-to οτι δουλεύει αυτό το
> πράγμα ...

  Όντως έτσι είναι...

> Δηλαδή, εννοείς να τρέχω αυτό το πρόγραμμμα του DOS και μετά να φορτώνω
> το Linux με LOADLIN ??? (ούτως η άλλως, με LOADLIN δουλεύω εγώ ...)

  Ναι.

> Ναι, αλλά στο linux τί mouse protocol να διαλέξω ?? (Στο DOS λέει PC
> mode, και με παραξενεύει ....)

  Καλά ρε συ, το διάβασες ή δεν το διάβασες το σχετικό mini-HOWTO; Σου
συνιστώ να το ξανανοίξεις με την πρώτη ευκαιρία και να το διαβάσεις ολόκληρο
προσεκτικά. Το σχετικό πρωτόκολλο για τρία κουμπιά είναι κατά βάση το
MouseSystems, όπως γράφει κι εκεί μέσα.

--

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html