overburning...

Giaslas Georgios giaslas at ceid.upatras.gr
Sun Dec 19 23:36:00 EET 1999

mhn pairneis 80ari CD alla pare 74ari pou na xwraei 75 lepta
synhthos ta perissotera xwrane gyrw sta 74:30
gia perissoteres plhrofories phgaine sthn selida tou cdrecord
ekei yparxei enas katalogos me oles tis markes kai poso akribws xwraei to
ka8ena
twra, gia overburning xrhsimopoieis kanonika to cdrecord h to cdrdao
xwris kapoia epipleon parametro
apla ama h deiarkeia twn tragoudiwn pou 8es na grapseis einai parapanw apo
ayto poy pragmatika xwraei to cd (kai oxi apo ayto poy grafei sthn
etiketa)
8a sou bgalei ena warning kai ama synexiseis tha sou grapsei oso xwraei

kalh epityxia

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html