xips prob

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun Dec 19 16:23:29 EET 1999

George Stamatiou wrote:

> Stis rythmiseis exw valei chap authentication sto init AT B40 kai sto dial
> CONNECT.

 Kat'arxhn, eisai sigouros oti xreaizesai CHAP? Mporei
 na xreiazesai PAP, alla mporei na douleuei kai me ta
 dyo (nai, o terminal server mporei na "symfwnei" na
 e3yphretei kai ta dyo, analoga ti tou stelneis apo
 th meria sou).

> Exw dokimasei kai to PAP anti gia CHAP alla xwris kanena apotelesma.

 Polles fores psaxnoume gia "ena" problhma, alla syxna
 to "problhma" den einai ena, alla 3-4 :)

> kai meta apo 30 sec mou vgazei
> PPP link is down

 Bebaiwsou oti to deutero path (dhladh to "path to pppd
 process ID files") sto "Options->Paths Setup" ontws
 "deixnei" sto sub-dir pou to pppd grafei ta ppp?.pid
 files. An exeis Red Hat 6.0, to default /var/run den
 paizei: prepei na to alla3eis se /etc/ppp.

 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html