Ποικίλη έξοδος του ls

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sat Dec 18 11:33:19 EET 1999

On 17-Dec-99 Αναστασάτος Βασίλειος wrote:
> Το σκέτο ls μου βγάζει τον κατάλογο σε πολλές στήλες. Όμως, το ls|less ή το
> ls>catalog βγάζει τον κατάλογο σε μία στήλη μόνο. Πώς επιτυγχάνεται αυτό,
> δεδομένου ότι ένα πρόγραμμα δεν μπορεί να ξέρει που στέλνεται η έξοδός του,
> ώστε
> να τη μορφοποιεί αναλόγως;
>
> TIA
> Βασίλης

Από το man ls:
For ls, files are by default listed in columns, sorted  vertically, if  the
standard  output is a terminal; otherwise they are listed one per line.

Και για να απαντήσω και στην ερώτησή σου: Δεν ξέρω.
Ένα πρόγραμμα όμως μπορεί να ξέρει που στέλνεται η έξοδος του (όχι ακριβώς,
όπως το εννοείς εσύ, αλλά όπως το εννοεί το man).
Αν το έκανα εγώ, θα του έλεγα αν βρει στο ARGV[1] ένα χαρακτήρα για redirection
να αλλάξει format.
Από την άλλη, εγώ δεν είμαι προγραμματιστής, άρα μπορεί το δικό τους approach
να είναι  εντελώς διαφορετικό (και μάλλον καλύτερο), οπότε αν πραγματικά σε
ενδιαφέρει... ο κώδικας του ls είναι στα CD σου κάπου.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html