3-Button-Mouse

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Dec 17 22:59:26 EET 1999

On Fri, Dec 17, 1999 at 04:36:34PM +0200, DJ Art wrote:
> Όπως θα καταλάβατε, έχω ένα Mouse με 3 κουμπάκια πάνω του, αλλά στο
> Linux λειτουργούν μόνο τα 2. Το έχω σεταρισμένο με Microsoft Protocol,
> και έχω δοκιμάσει να μην βάλω Emulate3MouseButton, αλλά δεν γίνεται
> τίποτα.
>
> Λοιπόν, έχω διαβάσει το 3-Button-Mouse MINI How-To και έχω ακολουθήσει
> τις οδηγίες που δίνει. Προσπάθησα να το κάνω να δουλέψει με Protocol
> Mouse Systems One (κρατώντας πατημένο το αριστερό κλπ...) αλλά δεν
> γίνεται τίποτα. Όταν το σετάρω με αυτό το πρωτόκολλο, δεν δουλεύει (και
> μάλιστα τα κουμπιά πατιούνται όταν το μετακινώ ....)
> [...]

  Κοίτα, αν το ποντίκι σου είναι αρκετά παλιό, είναι σχεδόν σίγουρα
MouseSystems (όπως το δικό μου Genius MouseToo που έχω εδώ και 7 χρόνια). Αν
δεν έχει διακόπτη για δύο/τρία κουμπιά, η πιο πιθανή λύση είναι αυτή με το
αριστερό πλήκτρο πατημένο κατά την εκκίνηση του υπολογιστή. Αλλιώς, αν η
αλλαγή γίνεται μόνο από αυτό το πρόγραμμα στο DOS, σε βλέπω για τη λύση του
Loadlin. Φυσικά, υπάρχει πάντα η λύση να κάνεις reverse engineer το
συγκεκριμένο πρόγραμμα και να κάνεις κάτι αντίστοιχο για Linux...

--
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html