FrameMaker

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Dec 17 11:42:49 EET 1999

On 17-Dec-1999 Panos Katsaloulis wrote:
> In article <A9671272861AD311B9B700508B08F8ED287C1D at kos.tango.csd.gr>,
>       A.Mavrelos at csd.ase.gr (Mavrelos, Antonios) writes:
>> Oσοι θέλουν να δούν μια πρώτη έκδοση beta του FrameMaker (Adobe):
>> http://www.adobe.com/products/framemaker/fmlinux.html
>> Αντε να δούμε και το Premiere
>>
>> Αντώνης Μαυρέλος
>

> Το κατέβασα, έκανα registration, αλλά όταν ξεκινάει λέει πως είναι
> Unregistered, με ρωτάει να τρέξει τη demo version και πέφτει.
>
> Κανείς που το κατέβασε, μπόρεσε να το τρέξει;

A) Me to license pou sou irthe, exei kai odigies pws tha to kaneis register.
B) An peftei kai meta apo ayto, koita se ti bathos xrwmatos (sic, ennow to bpp
profanws) trexei o server sou. Sta 16 DEN paizei apo oti kserw.

> --
> Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
> * Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
>     Windows know exactly when is the worst time to crash -- and crash.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html