FrameMaker kai ellinika

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Dec 17 10:21:01 EET 1999

Σε συνέχεια του χθεσινού mail σχετικά με το FrameMaker, και για όσους
ενδιαφέρονται:

Mετέτρεψα όπως θέλει το FrameMaker τις γραμματοσειρές GRArial και Greek-Times
από το πακέτο Graphis.
Χρησιμοποίησα το πληκτρολόγιο του Τσακίρη (έκδοση 1.2).
Στα Ελληνικά δείχνει τους εξής χαρακτήρες (και στις δύο γραμματοσειρές)
ΑΒΓΔΕΖΗΘΙΚΛΜΝΞΟΡΣΤΥΦΨΩ
αβγδεζηθικλμνξορστυφψω
άίό
Αν δεν το καταλάβατε, ΛΕΙΠΟΥΝ, τα Π, Χ, π, χ, έ, ή, ύ, ώ
Απ' ότι παρατήρησα, <<ΜΑΛΛΟΝ>> φταίει το πληκτρολόγιο, γιατί και ξένη
γραμματοσειρά να βάλω (με εκείνα τα ωραία σουηδικά), του συγκεκριμένους
χαρακτήρες δεν μου τους γράφει.

Θα δοκιμάσω και με την τελευταία έκδοση του πληκτρολογίου του Γιάννη. Θα
αποφύγω να βάλω KDE (για το kikbd). Θα δοκιμάσω και το πληκτρολόγιο του Σπύρου
Ιωάννου.

Αυτά.

Michalis Kabrianis

Υ.Γ. Αν καταφέρει κανείς να το σηκώσει με 16bpp, (εμένα δεν μου δούλεψε) ας με
ενημερώσει να μην τους στείλω bug report.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html