Mozilla M11

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Thu Dec 16 13:36:05 EET 1999

On Friday, December 17, 1999 12:46 AM, ntheo at math.auth.gr (Nikos Theodorou)
wrote:
> Και αφού είδα το screenshot είπα να το κατεβάσω κιόλας ..... (την
έκδοση για Windows).
> Λοιπόν είναι όντως γλυκούλι...... αλλά και βαριούλι
:-) Το έτρεξα σε Κ6-2 450, με 48mb ram και ένιωσα όπως όταν είχα τρέξει τον
IE 4 στον 166mmx, 16 mb ram.

> Σέρνεται :-((  Μπροστά του ο Netscape 4.7
ήταν σαν να ανοίγω το Notepad. Οποία απογοήτευσις. Να υποθέσω ότι αυτή θα
είναι η ταχύτητα / συμπεριφορά του και στην τελική έκδοση ε;

> Επίσης
είχε μπόλικα σφάλματα αλλά αυτό δεν με νοιάζει επειδή είναι προέκδοση......

Έχω την εντύπωση ότι στα M-* περιλαμβάνουν και όλα τα libs που
χρειάζεται για
να τρέξει το mozilla (αν κατεβάσετε τα binaries βέβαια...).
Για παράδειγμα,
στο Linux, το mozilla M-11 "τραβάει" τόση μνήμη όση και το
Netscape 4.7,
κάτι που αλλιώς δεν εξηγήται (το netscape έχει statically
linked Motif κ.λ.,
ενώ το mozilla χρησιμοποιεί gtk).

Πιστεύω (και ελπίζω)
ότι από τις Beta εκδόσεις και μετά αυτό θα πάψει
και κατά συνέπεια οι
απαιτήσεις σε resources θα είναι πολύ μικρότερες.

Παναγιώτης.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html