Squid Problems

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Thu Dec 16 18:28:03 EET 1999

On Thu, 16 Dec 1999, Balis George wrote:
> >The proxy automatic configuration file is not the correct type
> >proxy.somedomain.gr:8080
> >Expected the MIME type of application/x-ns-proxy-autoconfig
>
> Ti mporei na ftaiei giayto?
> Shmeiwnw oti prosthesa me to xeri ta parapanw MIME types sto
> /usr/share/squid/mime.conf

Giwrgo kata pasa pithanothta ta netscape poy exoyn to problhma exoyn dhlwmeno kapoy ena auto conf file
bebaiwsoy oti to proxy automatic configuration file poy einai dhlwmeno sta preferences toy netscape exei mia morfh kapws etsi...

function FindProxyForURL(url, host)
{
                if (isPlainHostName(host) ||
                                dnsDomainIs(host, ".yourdomain.gr") ||
                                dnsDomainIs(host, ".allodomain.com"))
                                return "DIRECT";
                else
                                return "PROXY proxy.yourdomain.gr:8080; DIRECT";
}

Kalh tyxh...

Spiros D. Bolis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr