Squid Problems

Balis George cobra at ceid.upatras.gr
Thu Dec 16 17:29:40 EET 1999

	H katastash exei kapws ws exehs: Sth thesh enos mixanimatos pou
etrexe Netscape Proxy Server panw se NT 4.0 sto 8080 mpike ena mixanima me
linux kai squid setarismeno me tetoio tropo wste na min xreiastei na
allaxoun tis rithmiseis tous oi clients(oi opoioi shmeiwtewn einai
polloi). Meta apo ayth thn allagh otan kapoios pou exei ena dummy IP
address xrhsimopoiwntas Internet Explorer kanei request gia ena URL to
vlepei kanonika enw o Netscape vgazei to exhs minima

>The proxy automatic configuration file is not the correct type
>proxy.somedomain.gr:8080
>Expected the MIME type of application/x-ns-proxy-autoconfig

Ti mporei na ftaiei giayto?
Shmeiwnw oti prosthesa me to xeri ta parapanw MIME types sto
/usr/share/squid/mime.conf

Eyxaristw apo prin
Giwrgos
		 //