ext2 vs reiserfs

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Thu Dec 16 03:47:31 EET 1999

Pitikaris Thodoros wrote:

> Kalhmera
>
> loipon diavasa ths proales sthn
> slashdot ena athro gia to reiserfs
> h omada pou to anaptysei (xrhmatodothtai apo thn suse)
> ypostirizei oti einai pio grhgoro apo to ext2.
>
> Etsi loipon apofasisa na to dokimasw
> to apotelesmata mallon apogohteutika
> ena arxeio 120M se disko Western D. (5200)
> ext2 fs --> time 10:53 cpu 85%
> reiser  --> time 14:53 cpu 93%
>
> ena arxeio 2 GB
>
> ext2 fs --> 4 lepta cpu 87%
> resierfs --> 4:17 cpu 93%
>
> ena arxei 4 GB
> xexexe to linux ws 32 bit OS den ypostirizei panw apo 2 GB
>
> epeja kai me tis parametrous ths mount alla
> den petyxa shmantika pragmata. Mipws exei doulespei
> kaneis to reiserfs ? kai to rwtaw auto gia sto site
> tou dev. team  ( http://www.devlinux.com/namesys  ) ta benchmark einai
> safws yper tou reisers.
>
> A kai me to ext3 pou ypostirizei (me patch o 2.2.13 exei akousei
> kanei kati ?)

Sta parapanw tests, an katalaba kala, egrapses 1 arxeio ka8e fora.
Isws (kai as me dior8wsei kapoios pou kserei kalytera), h beltiwsh
sthn taxythta na mhn exei na kanei me thn eggrafh enos kai mono
arxeiou alla me pollapla seeks, me thn taxuthta pou ginontai kai
diagrafes/updates, ka8ws kai h taxuthta tou fs na briskei eleu8ero
xwro ston disko otan autos einai arketa gematos, k.l.

Panayotis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html