Problhma mkisofs

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Dec 15 15:47:28 EET 1999

On 15-Dec-1999 Panos Katsaloulis wrote:
> [...]
> ονόματα ταυτίζονται ως όνομα 8.3 για DOS.
>
> Το περίεργο είναι πως εγώ δεν έχω directory rr_moved !
>
> Ψάχνοντας μέσα στους φακέλους βρήκα πως υπάρχει ένα directory (και
> συγκεκριμένα untared το LinuxGazette) που περιέχει subdirectories του στυλ
> issue10 issue11 issue12 κλπ. Κάθε ένα από αυτά τα directory έχουν
> subdirectories με όνομα όπως αυτά που «χτυπάνε» όταν κάνω το mkisofs (π.χ.
> comdex).
>
> Βέβαια αυτά τα directories που χτυπάνε έχουν εντελώς διαφορετική διαδρομή
> δίσκου, άρα δεν θα έπρεπε να χτυπάνε.
>
> Γνωρίζει κανείς τίποτε για αυτό το θέμα;

Λίγα πράγματα. Το rr_moved χρησιμοποιείται όταν γράφεις ένα CD με Rockridge
extensions για αρχεία που βρίσκονται σε μεγάλο path (sorry, δεν ξέρω πόσο
μεγάλο). Όταν το κάνειs mount σε Windows, θα δεις αρχεία εκεί μέσα, αλλά όταν
το κάνεις mount σε unix θα το δεις άδειο.

Αυτά τα λίγα και ελπίζω να μην είμαι τραγικά εκτός θέματος

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html