Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Mon Dec 13 20:37:24 EET 1999

----- Original Message -----
From: "DJ Art" <djart at freemail.gr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Saturday, December 11, 1999 11:39 AM
Subject: Re:

> Christos Ricudis wrote:
>
> > A, amfibolia onomazetai? Kai egw poy nomiza oti th lene assembly...
>
> Ποιά "τμήματα" του Linux είναι σε Assembly, από τη στιγμή που o kernel
> είναι σε C ?????

cd /usr/src/linux/arch/i386/kernel
kane ena... grep mov * kai 8a deis kamposa komatia se assembly :)
To oti ta arxeia lene .c den paei na pei oti den periexoune kai assembly
mesa...

Achilleas Kotsis
Webpage: http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/
E-mail : mailto:achille at freemail.gr IRCnick: Achille
PGP Key: http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/pgp.txt
-- Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me
spread! --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html