modem

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Dec 13 16:58:51 EET 1999

korompilis nikos wrote:

> to provlima
> exw ena Supra 33.6 Vo  eswteriko me ta NT to vlepw com3
> me to linyx den to vlepw Suse 6.3
> danizwme ena e3wteriko Crypto extra  com2 to vlepw apo linux
> ti kanw la8os ?

An einai to modem pou nomizo, den einai winmodem, alla einai ISA Plug'n'play,
etsi ? Xreiazetai na to setareis me ta isapnp tools, kai na trekseis meta kai
ena setserial me to irq kai io pou toy edoses sto isapnp.conf. An den exeis
peiraksei tis ttyS0 kai ttyS1 apo to bios, to modem sou einai sto ttyS2 (=COM3).
An einai ayto pou nomizo (Supra 33.6 Internal PnP), paizei sigoura.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html