Statistical software for Linux

Flokas, Giannis Y.Flokas at csd.ase.gr
Mon Dec 13 17:08:17 EET 1999

Αγαπητοί κύριοι,

Αναγνωρίζω το πολύτιμο του χρόνου σας γι αυτό θα είμαι σύντομος.
Ασχολούμαι επαγγελματικά με στατιστική επεξεργασία δεδομένων. Ως επί το
πλείστον, τα εργαλεία που χρησιμοποιώ, λειτουργούν σε περιβάλλον Windows. Αν
γνωρίζεται την ύπαρξη αντίστοιχων εργαλείων για περιβάλλον Linux, θα
μπορούσατε να μου υποδείξετε τον τρόπο που θα μπορούσα να τα βρω, σε κάποιο
Web - site ίσως.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας,

IOANNIS FLOKAS
Central Securities Depository
I.T. Department
Int.: 332