Problima me Xisp

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun Dec 12 22:48:43 EET 1999

Gerassimos Toumazatos wrote:

> Tote kai enw syndeomai (Otenet) kai akoyw to modem na apantaei meta apo
> ligo
> kleinei h grammi kai bgainei to mhnyma "Timeout"

 Gerassime,

 Timeout symbainei otan to xisp (sthn ousia to "chat")
 perimenei kati apo thn allh pleura pou den tou erxetai
 pote. Den exw idea an oi terminal servers ths OTENet
 dinoun prompt, 8eloun PAP h ti akribws paizetai, alla
 8a prepei na ry8miseis to xisp analoga. To pi8anotero
 einai na paizei me PAP, opote diale3e PAP kai akolou8hse
 tis odhgies sto pop-up hint pou sou dinei to xisp
 (ypo8etw oti exeis thn teleutaia version: 2.6p1 -- an
 oxi egkatesthse thn).

> Oi AT entoles poy exw einai ATX3+MS=11,1 kai den mou dimioyrgisan
> problima sto kppp.

 Auto exei sxesh me to modem, oxi me to "hand-shaking"
 anamesa sto chat/pppd sthn pleura sou kai thn allh
 pleura (dhladh ton terminal server ths OTENet).

 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html