Plextor kai block size

N.P. sten38 at yahoo.com
Sat Dec 11 19:13:40 EET 1999

> To plextor exei eva setting pisw apo to CDRW me ovoma BlockSize.
> To manual grafei: <<Leave this off unless you are working in a Unix
> environment>>
> Kserei kaveis ti eivai auto kai ti prepei va kavw otav to
> CDRW 0a paizei me Linux?
    Kai to yamaha 6416 to exei kai ephsis to manual leei to idio ("Unix
workstation" gia thn akribeia). Akoma sto manual mou grafei oti if on to
block size einai 512 kb (an kserei kaneis poio block size as mou
ekshghsei). Na YPO8ESO oti auto mporei na xreiazetai gia na mpoutareis apo
bootable cd? Any ideas?

N.P.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html