@*&$!#% Creative cdrom

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Sat Dec 11 14:40:20 EET 1999

In message <19991211134316.A2545 at arakis> ,
Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr>  was rumoured to have said about
`` @*&$!#% Creative cdrom '':

> On Fri, Dec 10, 1999 at 12:42:50PM +0000, Stelios Bounanos wrote:
> >
> > An oxi, symbibazomai eyxaristws me to pws to kanw na mhn
> > anebazei taxythtes panw apo kapoio orio (PIO modes klp. apo bios kai
> > hdparm den fainetai na kanoyn tipota). To sygkekrimeno eleeino kai
> > trisa9lio cdrom epimenei na diabazei se (ypoti9etai) 48x kai kanei
> > tromero 9orybo apo th stigmh poy kanw mount mexri to eject (me audio
> > diskakia den exei problhma). Ayto ginetai apo thn prwth mera poy to phra.
>
>   man setcd

Wp, den to eixa ypopsh moy ayto.
S' eyxaristw poly, to ry8misa se 8x kai *epiteloys to boylwse*!

Bebaia, me th gkantemia moy, twra poy de 9elw na to peta3w kati 9a pa9ei... :-)

> --
> Vasilis Vasaitis
> vvas at hal.csd.auth.gr
>
> Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Rgds,
sb.

--

Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>