@*&$!#% Creative cdrom

Anastasios Mavroudeas tmavr at clara.co.uk
Sat Dec 11 10:15:51 EET 1999

Filtate,
	Pavtws to diko mou Creative, mou afhse xrovous meta apo molis duo
mhves! Kai va sou pw thv alh8ia dev mou eleipse mias kai h 8ermokrasia
pou parhgage htav uperbolikh... Eav to xrhshmopoieis kai paragei kai se
exeva arketh 8ermokrasia kalo 8a htav va tou baleis kava avemistiraki:)
	Oso gia ta erwtimata sou, dustuxws dev exw apavtiseis.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html