DES

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Dec 11 09:42:30 EET 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 10 Dec 99, Linux-greek-users wrote to All with subject "DES":

 L> Exw thn entypwsh oti to DES 64bit encryption einia gia olo ton
 L> kosmo kai to DES 128bit enscyption mono gia USA (pou apagoreuetai h
 L> exagwgh tou)

To mperdeyeis me to RSA. To DES exei standard mege8os kleidiou 56bit kai ena
eswteriko design poy einai kryfo, meta apo aithsh ths NSA (kaneis den kserei
giati xrhsimopoieitai o sygkekrimenos syndiasmos S- kai P- boxes), pragma poy
kanei pollous na eikazoyn oti yparxei kapoio back door.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html