Linux ports...

Achilleas Kotsis achille at freemail.gr
Fri Dec 10 19:47:10 EET 1999

----- Original Message -----
From: <navigator at hypercomm.gr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Friday, December 10, 1999 8:14 PM
Subject: Re: Linux ports...

> > > Kati akoysa gia ena port tou linux se 8086 mhxanimata... elhtheyei...
>  > > giati moy fainetai ligo adinato logo arxitektonikis...
>  > Alhtheyeu , koitaje sto freshmeat.net
>  In> Eyxaristo... :)

To ELKS den einai linux prwta apo ola...basizetai ston purhna tou linux,alla
exei kommena megala merh gia na mporesei na doulepsei ston 8086. px: otan to
eixa dei egw,den eixe support gia ppp, oute gia tcp/ip...twra an alla3e den
3erw :)

Achilleas Kotsis
Webpage: http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/
E-mail : mailto:achille at freemail.gr IRCnick: Achille
PGP Key: http://www.cc.ece.ntua.gr/~akots/pgp.txt
-- Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your .signature to help me
spread! --

owner-linux-greek-users at hellug.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html