k6-3&ram

Vmax Vmax at DeathStar.gr
Thu Dec 9 13:31:39 EET 1999

On 6 Dec 1999 16:47:43 +0200, Kwsths <math1890 at edu.uch.gr> wrote:
>ligo asxeth erwthsh..
>oi k6-3 xreiazontai sdram ? h paizoun kai me edo? 3erei kaneis?

	O tupos mnhmhs me thn opoia "paizei" mia CPU den e3artatai toso
apo thn CPU, oso apo to chipset. O K6-3 xreiazetai voltages pou
uposthrizontai mono se neotera Super7 m/bs, kai 100Mhz bus ( an kai o
K6-3 eidika, epeidh h cache einai on-die kai trexei se 1:1 taxuthta se
sxesh me ton epe3ergasth, den 8a eixe megalh diafora sthn apodosh akoma
ki an etrexe se 66Mhz bus ), ta opoia den exoun sunh8ws 8eseis SIMMS.
Alla apo oti katalaba 8eleis na baleis enan K6-3 se ena palio Socket7
m/b. Prepei loipon kalutera na psa3eis gia ena voltage regulator, se
sites opws http://www.powerleap.com, kai nomizw kai sto
http://www.evergreen.com.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html