:) news

Kostas Gewrgiou gewrgiou at imbc.gr
Fri Dec 10 19:13:51 EET 1999

On Fri, 10 Dec 1999, D.A.Glynos wrote:

> :) Euxarista nea
>
> a) Jdk1.2.2 apo tin Sun gia to Linux (vasismeno sto port tou Blackdown)
> b) Jbuilder apo tin Inprise gia to Linux
>
> dimitris
> P.S. kai ta 2 available apo ta analoga ftp sites.

 Merika nea den einai aparetita euxarista, h anakinosi tou jdk1.2.2 apo
tin Sun/Inprise (den aneferan kan ta paidia tou Blackdown kai tin foveri
douleia pou ekanan toso kairo) mallon provlimata dimiourgise. Signomi alla
ego auta ta nea den ta vlepo katholou san euxarista, perisotero san prospathia
tis Sun na parei to development apo tin Blackdown team to vlepo.

 O maintainer tou Linux/PPC port tis java ta paratise opote h java ekei
ginetai parelthon pia, pithanotata na simvei kai to idio me ta alla linux
ports. Signomi alla auto emena den mou fenetai kai toso good news eidika
meta ta teleutaia nea peri Open Standards kai Java ...
H Sun exei arxisei na dixnei digmata oti thelei na ginei h micros~1 tis
neas xilietiridas, as elpisoume oti den simvainei auto.

  Kostas Gewrgiou

PS> Na kai to proto mail pou estile o Kevin Hendricks peri tou thematos

--------------
Hi,

I thought you might like to know that Sun is now officially supporting x86 Linux
and didn't bother to inform their porting partners after using their efforts.
There is no planned support for Sparc, PowerPC, arm, alpha, etc.

Needless to say, the Blackdown porting effort is in serious jeopardy.

My efforts for Java on Linux PowerPC will cease unless Sun makes a "*public*"
change asap.

If you use the JDK and want support to continue (at all for powerpc based
machines) you might want to (politely) express your displeasure with Sun.

Thanks,

Kevin

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html