Vangelis csst9541 at cs.uoi.gr
Fri Dec 10 14:30:57 EET 1999

On Thu, 09 Dec 1999, you wrote:

> paidia exo anagh apo ligh boithia...
>

>       eimai kainourios toso sto linux oso kai ston programmatismo
>
>    exo autes tis erothseis:
>

>        1) se poia glossa-code einai grammena ta windows kai ta programmata gia windows?

ta windows einai grammena se C (nomizo). Tora otan les programmata gia windows
ti ennoeis? px. to Photoshop einai grammeno se C, eno to COREL se Visual C++.

>        2)se poia glossa-code to linux?

to linux einai grammeno kuriws se C (mia mia mikri dosi
amfibolias :) )

>        3)to winlinux 2000 theoreitai sosti epilogi  gia na xekineisei
>    kaneis sto kosmo tou linux ?

Den dokimazeis kalitera kati allo? p.x. RedHat, SuSE...

>        4)yparxei kapou enas katalogos me oles tis glosses programmatismou, ti xrishmothta tous kai ta programmata se autes?
>
>        5)thelo na matho na xeirizomai kala  to linux ?  prepei na agoraso kapoio biblio?...kai an nai poio?

kalo tha itan na agoraseis mia dianomi tou Linux. Autes exoun kai kapoia
boithimata. (H dainomi tis SuSE exei sigoura). Meta mporeis na pareis kai kanena
eisagogiko biblio gia UNIX

>        6)apo poia glossa programmatismou na arxiso?

tha proteina C, an kai lene oti einai diskoli. Pantos auto eksartatai apo sena
kai ti theleis na kaneis. Eukoli glossa einai i Pascal.

kai telos den einai anagki na stelneis mail me toso megalh grammatoseira. :)

Auta. Ta leme.
Vangelis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html