Plextor kai block size

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Dec 9 21:53:19 EET 1999

Antonis Tsolomitis wrote:

> To plextor exei eva setting pisw apo to CDRW me ovoma BlockSize.
> To manual grafei: <<Leave this off unless you are working in a Unix
> environment>>

 An h mnhmh mou den me apata, dialegontas to etero
 jumper setting, to block size ginetai 2048 apo 512
 pou einai by default. 2048 xreiazesai an 8es na
 doulepseis to drive p.x. se ena SUN Sparc-10 *kai*
 san CD-Rom drive. San CD-recorder douleuei kai ekei
 outws h allws, ka8'oti to "x" programma eggrafhs
 (p.x. cdrecord) allazei ta settings me IOCTLs (kai
 den ephreazetai apo to jumper setting).

> Kserei kaveis ti eivai auto kai ti prepei va kavw otav to
> CDRW 0a paizei me Linux?

 Prepei na to afhseis sta 512 (opws exei dhladh).
 Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html