Remote Server !!!

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Dec 9 02:31:26 EET 1999

On Wed, Dec 08, 1999 at 11:03:48AM +0200, DJ Art wrote:
>   Δεν ξέρω αν είναι υλοποιήσιμο, αλλά:
>
> θέλω, όντας το PC ανοιχτό στο σπίτι και τρέχει το Linux, και εγώ είμαι
> "αρκετά" μακριά, να του ζητήσω να μπεί στο Internet. Πως θα το κάνω αυτό
> ??
>
> Μιά ιδέα είναι να πάρω τηλέφωνο στο σπίτι και το PC να καταλάβει "κάτι",
> αλλά τί ?? Αν γίνεται όμως αυτό, να είναι "κάπως ασφαλές" και όχι να
> πάρει κάποιος τηλέφωνο και αυτό συνδεθεί στο Internet.

  Το πρόγραμμα που χρειάζεσαι λέγεται xringd. Είναι ένας δαίμονας που
παρακολουθεί τη σειριακή για ένα ορισμένο μοτίβο χτυπημάτων και όταν τα
λάβει ενεργεί ανάλογα. Για παράδειγμα, εσύ μπορείς να του πεις στα 10
χτυπήματα πάνω να αποφασίζει ότι πρέπει να μπει στο Internet.

> Επίσης, εάν κάνει η ΔΕΗ το θαύμα της, να επανέλθει το Linux πάλι σε
> κατάσταση αναμονής (όχι να συνδεθεί χωρίς να του έχω πεί ....)

  Δεν το 'πιασα αυτό...

> Αν καταφέρω αυτά, τότε θα επινοήσω και έναν τρόπο να στέλνει στο e-mail
> μου την IP address (ναι εννοείται πως κάνει dynamic PPP) για να μπορώ να
> το ... βρώ :-))

  Αυτό είναι πολύ απλό, και το κάνεις μέσα από το /etc/ppp/ip-up. Π.χ.
θέλεις κάτι τέτοιο:

  echo $4 | mail djart at hellug.gr

> Ουσιαστικά θέλω να είμαι μακριά από το σπίτι (σε άλλο PC) και να
> "σηκώσω" τον ftp server του σπιτιού, για να πάρω αρχεία, και, φυσικά το
> telnet, για να του πώ πότε να αποσυνδεθεί .....
>
> Μήπως ζητάω πολλά ??? :-)) Λέω, μήπως :-)

  Αν έχεις χρόνο και όρεξη να ασχοληθείς, τίποτα δεν είναι υπερβολικό στο
Linux.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html