Netscape Conf

Georgios N. Banavas georgios at gbanavas.soc.plym.ac.uk
Thu Dec 9 15:05:07 EET 1999

Enw eimai se 8esh na sunde8w sto diktuo me modem (ppp) - telnet kai ftp
douleuoun apo terminal - mesa apo to Netscape den mporw na mpw.
Prepei na kanw kapoiou eidous configuration sto Netscape? Douleuw se RedHat 6.1
kai ekana thn modem connection me to interface ths GNOME.

An kapoios mporei na boh8hsei, ton euxaristw ek twn prwterwn.

Epeishs an exei 3anasuzhth8ei to 8ema parakalw na mou to peite gia na
ya3w pio prosektika sta archives. Me ena grhgoro scrolling den brhka
kati sxetiko.

Euxaristw,
Giorgos.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr