Remote Server !!!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Dec 9 16:08:12 EET 1999

On 09-Dec-1999 Antonis Tsolomitis wrote:

> Oi ma0nmatikoi Mixaln exouv fnmn sto va briskouv lyseis. Otav omws
> pas gia ylopoinsn (va kaveis prakseis) eivai axrnstoi :-)
> Etsi kai egw edw avaptyssw 0ewria alla apo script kai tetoia dev skampazw.

<snip>

Thanks. Den exw KDE, ara to kvoice apokleietai.
Dystyxws de, to modem mou an kai yperoxo san modem, einai mallon maimoudiariko
gia opoiadipote alli douleia, synepws den mporw kai na to tsekarw.

Alla ta blepoume. Tha "symmazepsw" ayta pou esteiles, tha dokimasw kai oti
mporw, tha milisoume kiolas apo to neo xrono, kai isws na bgaloume akri.

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html