Tcpdump

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Thu Dec 9 14:09:22 EET 1999

Enas grafikos "packet analyser" gia Linux einai o ethereal
(http://ethereal.zing.org/). Einai symbatos me tcpdump kai diavazei
ta arxeia pou bgazei to tcpdump.

Epeidi esy 8eleis omos gia Windows, pigene outos i allos sti parapano
diefthinsi dioti exei plirofories gia ta diafora emporika programmata pou
synagonizetai.

Simos Xenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html